Syns inte bilderna? Klicka här.

 
 

Programmatic - A changed agenda

Marknadsteam idag är bekanta med programmatic och datadriven marknadsföring. Vi blir överösta med rekommendationer från mediesäljare och mediebyråer om hur vi bör använda data på smarta sätt. De flesta av oss förstår styrkan i tekniken, men hur lyckas vi ta vara på den potentialen i vår organisation?

På seminariet får du lära dig om förändringsresor på Tele2 och SBAB som ändrat sitt sätt att arbeta för att få maximal effekt av programmatic.

Google ger sin syn på Programmatic och utvecklingen i Sverige, för att avslutningsvis ge konkreta tips på hur man bör tänka för att få full effekt av Programmatic och ta dess potential till nästa nivå.

Talare:
Johan Mild, Senior Manager Curamando
John Eriksson, Curamando
Daniel Rytterström, Google DoubleClick

Tid & Plats 
Onsdag 25 januari klockan 08.00-10.00
Dagens Media, Fleminggatan 7

Program
08:00-08:30 Frukost serveras
08:30-08:35 Dagens Medias chefredaktör Niclas Rislund hälsar välkommen
08:35-09:25 Talarna inleder morgonens ämne
09:25-09:30 Frågor och avslut

Seminariet är fullsatt!


OBS! Begränsat antal platser*.
*no show avgift om 250 kr vid utebliven närvaro.

 
Adresskälla: Dagens Media
Klicka här för att avsäga dig denna typ av utskick