Modern CRM – Sluta tjata och börja vårda dina kunder istället. 

Att lyckas med CRM är inget hokuspokus. Bakom ligger en genomtänkt och förankrad strategi, hårt arbete och någon sorts mjukvara. I höstens frukostseminarium får du möta CRM-proffsen som avslöjar hur du bäst arbetar med CRM och låter dig ta del av strategierna som ger framgångsrika kundrelationer.

Dessutom bjuder vi på en spaning från världens största konferens om datadriven marknadsföring - &THEN.

ANMÄL DIG HÄR

 

Malmö - tisdag 17 oktober
Clarion hotel & Congress, Dag Hammarskjölds Torg 2


Göteborg - onsdag 18 oktober
Clarion Post Hotel, Drottningtorget 10

Stockholm - torsdag 19 oktober - Fullbokat
Venue81, Drottninggatan 81


  Förnamn *
  Efternamn *
  Företag *
  Titel *
  E-post *
  Mobil *
  Adress
  Postnummer
  Ort
 
Fält markerade med * är obligatoriska


   

Program
8.00   Frukost
8.30
 

Lina Forsström, CRM-chef PostNord, hälsar välkommen och presenterar moderator Christel Hedin, vd, DM-byrån Abakus

8.30
  Spaning från årets DMA/&THEN-konferens med Christel och Lina
8.35
  CRM - Ett viktigt verktyg i arbetet med personalisering med Lena Pierre, seniorkonsult, Re:
8.55   CRM i praktiken - Tre kunder i tre olika städer berättar om sitt CRM-arbete.
9.25-9.30   Frågestund med Lena Pierre och inbjuden kund

Malmö - tisdag 17 oktober
Clarion hotel & Congress, Dag Hammarskjölds Torg 2
Anna Jarenil, CRM-chef och Peter Berggren, CRM-koordinator, CityGross

Göteborg - onsdag 18 oktober
Clarion Post Hotel, Drottningtorget 10
Mona Adawi, CRM & Customer Service Manager, Hemtex

Stockholm - torsdag 19 oktober - Fullbokat!
Venue81, Drottninggatan 81
Mattias Andersson, Head of CRM Analytics, SAS


Välkommen!

Seminariet är kostnadsfritt men vi tar en no-show-avgift på 250 kr vid utebliven avbokning. Vid förhinder, mejla seminarie@dagensmedia.se, så kan vi ge platsen åt någon annan.